IMPRUMUTUL TAU RAPID

luni, 26 martie 2012

Pactul iubirii






                    
                        ”Doamne si Duhule Sfant, manifesta-ti iubirea prin mine.
                             Este tot ceea ce-mi doresc, sau mi-am dorit vreodata.
Incheie cu mine un pact secret.
Ingaduie ca cineva din viata mea sa-ti simta atingerea,
Asa cum o simt eu insumi:
Apropiata, blanda, imbucuratoare si vindecatoare.
Iar cand o va simti, nu-l lasa sa ma vada pe mine,
                    Ci doar pe Tine.
                       Nimeni nu trebuie sa stie ca eu sunt in Tine si Tu in mine.
       Vom pastra secretul nostru pentru eternitate.
Amin.
Deepak Chopra : ”Aceasta este o rugaciune despre a-i lasa pe ceilalti sa te vada asa cum esti cu adevarat. Fara sa astepti ceva din partea cuiva, gaseste un mod de a exprima inaltarea pe care o simti in interior.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu